Medlemsfordeler

LOfavør Innboforsikring

Når du melder deg inn i Forfatterforbundet får du Norges beste innboforsikring som en del av medlemskapet ditt. LOfavør Innboforsikring dekker alt du har av innbo i hjemmet ditt, koster kr 852 per år og har ingen øvre forsikringssum.

Forsikringen omfatter alle løse eiendeler i boligen, altså det som er naturlig å ta med når du flytter til ny bolig. Inventar som er fastmontert i bygningen omfattes av bygningsforsikringen, dette f.eks. være kjøkken- og baderomsinnredning, parkett, og lignende.

For fullstendig informasjon om hva forsikringen dekker og hvilke begrensninger som gjelder, henvises det til forsikringsbevis og vilkår.

Les mer om innboforsikringen her.

Fordelsprogrammet LOfavør

LOfavør er fordelsprogramet for alle som er medlem av et LO-forbund, også Forfatterforbundet. Fordelsprogrammet eies 100% av LO og forbundene og det er LOs organer som bestemmer hvilke bransjer eller produkter/tjenester som skal være med i fordelsprogrammet og det blir administrert av LOfavør AS.

Som medlem i Forfatterforbundet ligger allerede den gunstige innboforsikringen i medlemskapet ditt. Du kan i tillegg spare mange penger på å benytte deg av de andre gode avtalene som allerede er fremforhandlet i LOfavør, som for andre forsikringer, banklån, strømavtale, leiebil eller fritids- eller kulturopplevelser.

Sjekk alle de gode tilbudene på LOfavørs nettside!

20% rabatt på Scrivener til medlemmer

Scrivener er et av verdens mest brukte program for skribenter, forfattere og dramatikere. Medlemmer av Forfatterforbundet får 20% rabatt ved kjøp av Scrivener.

Om du ikke er kjent med Scrivener fra før, anbefaler vi å ta en titt på denne samlingen med instruksjonsvideoer.

Du kan laste ned Scrivener for både Mac og Windows her. Husk å kontakte sekretariatet i Forfatterforbundet for å få rabattkoden før du laster ned programmet!

Få fordelene, du også

Bli medlem!